Monday 27 November 2017

Gesonde Options At Trader Joes


Top 10 gesonde kos uit Trader Joe039s Die gevriesde kos paadjie has not is om 'n baie liefde die afgelope tyd. Na ses dekades van groei, verkope van bevrore etes begin val in 2008. Twee uit elke vyf Amerikaners dink hulle het geen voedingswaarde, en jong mense is wat kies vir vars aflewering kos dienste soos GrubHub en Amazon Vars plaas. Maar 'n studie dui daarop dat ons so vinnig om die eens gewilde kruideniersware items te ontslaan behoort nie wees nie. Navorsers van raadgewende firma Voeding Impact het bevind dat mense wat bevrore maaltye eet verteer 253 minder kalorieë per dag as mense wat eet by vinnige diens restaurante. Hulle verbruik ook minder versadigde vette en het 'n hoër inname van dieetvesel, proteïen en ander voedingstowwe. Die bevindings is aan die Akademie vir Voeding en Dieetkunde Voedsel en Voeding Konferensie en Expo in Atlanta verlede maand. Hoewel die studie was portuurbeoordeelde, moet dit geneem word met 'n korrel sout. Die meeste bevrore voedsel verpak met preserveermiddels en Nestlé VSA, die Skepper van Hot Pockets en Stouffers, die navorsing befonds. Tog, kan gerieflik bevrore etes gesond wees optionsif jy weet hoe om te kies. Neem Trader Joes. Sommige van die ergste items wat koper kan optel uit die gesondheidsbewuste verbruiker gunsteling is in die bevrore kos paadjie. Maar dit bied ook 'n paar voedsame keuses. Hier is 10 van die beste bevrore items wat jy kan koop by Trader Joes. Verwante Stories op TakePart is gevries die Nuwe Vars Jane sê: Somer langer as jy Vries Groente Seker, dat Apple Lyk Misvormde, maar sien waarom jy moet eet Dit AnywayTrader Joe8217s Gesonde Shopping Guide My naam is Brenda, en ek is 'n bemarker Joe8217s verslaafde . Daar. Ek het gesê dit. Ag, dit voel beter. I8217ll voel selfs beter een keer I8217ve omskep jou in 'n TJ8217s winkel. Here8217s die laag. (Fynskrif) In die belang van volle bekendmaking, ek het geen besigheid affiliasie met Trader Joe8217s en dit is net my eie persoonlike ervarings en menings. Ek het nie en sal nooit iets beveel vir julle dat Ek don8217t liefde. Dit sou lam sous wees .. Ek wil meer mense om te shop by Trader Joes sy goedkoop, gesonde, kleiner amp vinniger te navigeer, amp 'n algehele beter inkopie-ervaring as die meeste groot kruidenierswinkels. Elke keer as iemand kla by my oor die koste van gesonde kos, vra ek hulle as theyve probeer Trader Joes. Ek kry die volgende antwoorde: Wat is Trader Joes kop gekantel na die kant No. Ive gehoor daaroor, maar Ive nooit gegaan 8230sigh Wat is Trader Joes It8217s 'n ketting van kruidenierswinkels wat gesonde, organiese, 'n hoë gehalte, hele voedsel te verkoop baie bekostigbare pryse. Dink super goedkoop Whole Foods sonder enige klokke of fluitjies. Sy besit word deur dieselfde mense wat Aldis geskep. Vir dié van julle wat nie weet, Aldis is 'n kruidenierswinkel wat kos verkoop vir ver onder markwaarde. Jy kan 'n hele kruideniersware mandjie vol vir ongeveer 1/4 die prys van gewone winkels te kry. TJS is die gesonde weergawe van Aldis TJS in staat is om te verkoop teen sulke lae pryse, want die meeste van die items wat hulle dra is privaat gemerk. Dit beteken dat 90 van die items wat hulle verkoop is Trader Joes merk. Hul hummus, Turkye spek, klapperolie, en die meeste alles is al Trader Joes merk. So eerder as om in grootmaat uit 'n maatskappy soos Kashi, en verkope vir marginale wins, wat hulle koop in grootmaat uit 'n soortgelyke, maar kleiner / goedkoper maatskappy, en sit hul eie etiket daarop. Theyre ook in staat om voedselpryse laag te hou deur die verkoop van stapel huishoudelike items soos toiletpapier en papier handdoeke op 'n hoër prys. Dus, terwyl ek graag my kos hier kry, I dont koop baie huishoudelike items hier. Wat om te verwag by Trader Joes Die klein. Dit is deel van hul sakemodel. Selfs die grootste Trader Joes Ive gesien in Kalifornië was klein. Ek is mal oor hierdie, want dit maak vir 'n vinnige reis. Maar as jy kan, dit is 'n goeie idee om jou inkopies te doen op af ure. Die gang kan krap op 'n Saterdag of Sondag middag kry. Die personeel is vriendelik. Hulle roem hulle in die klerke by die kassa aan te moedig om te gesels met jou. Sommige dae is dit dalk 'n bietjie irriterend wees, maar alles in almal, ek vind die atmosfeer baie Cheers styl waar almal weet jou naam wees. (As jy nie weet wat Cheers is, vra jou ma of kyk na Nick saans). You8217ll sien soms bietjie bunny hase. Handelaar Joe8217s is baie kindervriendelik. Hulle bied min Kiddie kruideniersware karre om kinders uit verveeld hou, en om hulle te laat voel soos klein grootmense (in bunny kostuums). Groot Kwaliteit Gesonde Items. Dinge soos klapperolie, chia sade, appelasyn, organiese boerenkool, wilde gevang salm, Himalaja sout, organiese hoender, en ander goodies is gewoonlik baie duur. Handelaar Joes verkoop dit anders moeiliker om items teen 'n fraksie van Whole Foods pryse te vind. Woon in die Weste, die meeste konvensionele winkels soos Jewel of Dominick8217s hoef dinge soos wilde salm, pienk Himalaja sout, of organiese boerenkool voer. En toe hulle dit doen, sy selfs crazier pryse as Whole Foods. So Trader Joes is die beste van beide wêrelde as dit kom by gerief en pryse verpakte groen. So dit kan 'n nadeel aan 'n paar van jou wees, maar daar isnt 'n oop gebied vir die setperke soos die meeste ander kruidenierswinkels. Al die boerenkool, rolletjes, koljander, blaarslaai, ens is in die pre verpak sakke. Ek het dit nie omgee nie. Hopelik gee jou 'n goeie idee van wat om te verwag as you8217re nuut TJ8217s. Dinge I Love by Trader Joe8217s Nou here8217s 'n vinnige bietjie lys van die dinge wat ek is lief vir om te kry. Ek don8217t noodwendig kry hulle almal op een slag nie, maar die volgende items is in my Trader Joe8217s rotasie te produseer: Hou jou oë oop vir organiese. Soms moet jy 'n bietjie te jag. Al die produkte items gelys, ek koop organiese. Hulle is baie goedkoop by TJ8217s Spinasie Kale Arugula Vars kruie soos koljander, roosmaryn, tiemie, Tri kleur soetrissies sampioene Kersietamaties trostomaten Sak van Gala Appels Sak van suurlemoene Sak soet aartappels Engels komkommer Brocoli Brussel spruite babawortels Rooi Uie Green uie Pre-geskil knoffelhuisies (langs die vars kruie) Pre-geskil botterskorsie muurbal (nie organiese) Avokado (nie organiese gewoonlik) Enigiets daarna is rotasie. so soms I8217ll koop druiwe, soms kersies, ens Maar bokant die lys is my gunsteling TJ8217s organiese items. Proteïen: Organiese hoenderborsies Hulle bied soms gras gevoed beesvleis, afhangende van jou plek Nitraat gratis Turkye spek. (Mees Turkye spek is vol van nitrate, msg, ens, hierdie een is nie) Enige van die see kos (wat hulle bied tipies vars wilde gevang salm wat groot is) Griekse Yoghurt Eiers / eierwitte / en hard gekookte eiers Kaviaar vir goedkoop ( Ek het eintlik haat kaviaar, maar soms eet dit vir die EFA8217s n bediening van kaviaar bevat baie hoër EFA dat visolie-aanvullings) Bevrore Turkye of hoenderburgers Blikkies:. Organiese tamatiesous (groot vir chili of spaghetti muurbal) Garbonzo bone / keker-ertjies Swart bone, nierbone, wit bone hoender en vleis sous (eintlik in 'n beker, maar naby die blikkies) graan: gekookte bruinrys Quinoa rooi lensies (graan / peulplant) ander goodies Oranje Muscat Asyn, Balsamiese asyn, amp Apple Cider asyn Coconut olie amp klapper olie spuit Olyfolie (daar is 'n wye verskeidenheid om van te kies) Die neut eiland (gevul met julle harte inhoud van neute. Trap liggies hahaha) Nut Butters. They8217ve het ton van hulle. Ek is lief vir sonneblomsaad botter. As jy dit nog haven8217t probeer, moet jy jou rekenaar af op die oomblik draai en gaan kry 'n paar. Rom. Geroosterde Seewier snacks (as jy wil sushi, sout, crunchy geur jy dalk lief vir hierdie. Let op die half leeg rak onder) vanieljebone (slegs dit te koop as they8217re sag. Soms crunchy kry hulle as they8217re op die rakke te lank) Organiese appelmoes . Die klein hasie in die prentjie op die top gesê 8220Daddy, hierdie aahpuu sous ons voor plop dit in haar klein Kiddie wa get8221. Grootmense kan eet appelmoes te though. Bok kaas ( 'n Sosiale kaas ek koop vir slaaie, as I8217m in die bui vir kaas) Seisoene amp grinders op die goedkoop en that8217s pretty much dit As you8217re in die verkenning, gaan 'n paar pret hierdie naweek en kyk na jou plaaslike handelaar Joe8217s. En as jy iets nodig het om hierdie naweek te lees terwyl snacking op jou gebraai seewier, kan jy altyd kyk na die Lean Secrets Fat Loss Program. geskryf deur die uwe (skaamtelose prop). Ek wens julle almal 'n pragtige naweek gevul met goeie kos, goeie mense, en 'n goeie healthA Dieetkundiges Top 20 Picks op Trader Joes In 'n perfekte wêreld, Id doen al my inkopies by 'n rustiger tempo aan die boere mark, maak my eie jogurt , kaas en botter, kan al my eie vrugte en groente, en het gewei hoenders wei in my agterplaas verskaffing eiers natuurlik ryk aan omega 3 my altyd beleefd en perky kinders te voed. Die werklikheid is, sommige van hierdie dinge gebeur 'n paar van die tyd (minus die weiding hoenders en voortdurend perky kinders). Ek vul met gemak items wanneer dit nodig is. Selfs al geriefsvoedsel is dikwels kode vir gemorskos, dit is nie altyd die geval nie. Neem Trader Joes, byvoorbeeld, wat 'n pretty darn goeie werk van die aanbied van 'n vinnige en maklike wat ook eerder gesonde doen. En terwyl ek my Handelaars los 'n paar keer per maand, 'n paar mense wat ek ken dit nie winkel nêrens anders en was so entoesiasties oor die plek, youd dink Trader Joe was iemand hulle dateer. Plus, wat nie die geval is lief vir daardie klein koppies koffie te draf as jy inkopies Die onderstebo van Trader Joes is dat dit beloof dat enige kos met sy etiket het geen kunsmatige kleure, geure, preserveermiddels, geneties gemodifiseerde bestanddele, MSG, of transvette bygevoeg. Liefde wat ook Die nadeel Die voedsel staatmaak n bietjie swaarder op verpakking as wat ek wil. Dit sal ook lekker wees om 'n paar meer organiese items in die mengsel te sien. Al wat hy gesê het, hier is my top optel vir inkopies by Trader Joes. Pyn Pauline - Die naam en styl van brood is duidelik 'n toneelstuk op die beroemde pyn Poilane van Frankryk. En terwyl dit nogal die brood van die Paryse eweknie isnt, maak dit vir 'n uitstekende sny roosterbrood of geroosterde kaastoebroodjie. Plus, met volgraan en net drie bestanddele - volgraan, water, en sout - dit voldoen aan al my riglyne vir 'n beter brood. Gestoomde Lensies - ek was 'n bietjie verbaas deur hoe goed dit was die eerste keer dat ek het hulle opgetel in die produkte-afdeling van die winkel. Die lensies in stand te hou hul tekstuur en dont gaan na sentimentaliteit, as wat jy kan verwag. Maak 'n lensieslaai deur hulle verhitting effens en voeg blokkies groente, olyfolie en asyn, sout en peper, en gekapte vars herbs. Trader Joes Pound Plus Donker Sjokolade - ek verkies bittersoet sjokolade melk vir sy hoër antioksidant inhoud. Hierdie een is ingevoer uit België en verkoop teen 'n aansienlike afslag oor baie hoofstroom brands. Organic knal Corn - Een van die beste, heelgraan snacks wat jy kan koop, en Trader Joes bied 'n organiese een op minder as twee dollar 'n sak. Dis 'n baie movie time. Frozen Wild sockeye salm - Natuurlik niks is beter as vars vis, maar met die steil prys van wilde salm deesdae, hierdie bevrore sockeye is 'n lekker-alternative. Freeze Droëvrugte - Die winkel voorrade 'n verskeidenheid van een-bestanddeel gevriesdroogde vrugte, insluitende frambose, aarbeie, en druiwe. Theyre 'n boete oplossing vir 'n soet tand en 'n uitstekende in die plek van gedroogde vrugte in gedroogd en tuisgemaakte muesli Oud Fashioned Blister Peanuts - Daar is 'n soort van magic in hierdie grondboontjies. Groter as tuin verskeidenheid grondboontjies, theyre pragtig crunchy en perfek gesoute. Lekker geëet uit die hand, Ek hulle ook lief in grondboontjiebotter koekies of geteister in 'n Asiatiese slaw. Double duime up. Pure Esdoringstroop - Alhoewel ek het grootgeword op mev Butterworths, Ive aangeneem suiwer esdoringstroop te gooi oor pannekoek en gebruik as 'n huishoudelike versoeter. Handelaar Joes bied 'n meer bekostigbare opsie in 'n ruim grootte as die meeste markets. Shredded rou wortels - seker ek kan skil en rasper 'n hele gemors van wortels op die hand te hou, maar die feit is, ek nie. Dit het 'n yskas stapelvoedsel toe te voeg tot toebroodjies, vou, en salads. Whole Koring Lavash Bread - Dit is 'n spens stapelvoedsel vir vou, roll-ups, en maklik Lavash Pizza. Hulle verkoop ook 'n wit meel weergawe, maar ek vind die hele koring gaan onder die radar met my crew. Mini Brie Bites - Nog 'n kind gunsteling vir die skool middagete, hierdie klein bries verkoop in 'n pakkie van ses is darn oulik en goed vir 'n versnapering saam met 'n stukkie van die vrugte. Hulle 'n vinnige ontbyt gesmeer op heelgraan brood by gesny tomato. Trader Joes Brand Plain Organiese Yoghurt maak ook - ek het altyd 'n bad van gewone jogurt in die yskas, en verkies om my eie vrugte en versoeters oor wat iemand voeg anders doen dit vir my. Hierdie romerige organiese jogurt doen die job. Thai, Lime Chili Amandels - Waarskuwing: Hierdie is pittige. Gesoute met sitroengras, kalk, en Chili, hulle maak 'n goeie peuselkos oplossing vir die pittige-verdraagsaam kind of vir 'n volwasse saam met 'n gunsteling cocktail. Cabot Skerp Cheddar - 'n Skerp Cheddar wat eintlik skerp, 'n bietjie gaan 'n n lang pad met hierdie Cabot kaas sedert sy mega flavorful. Baby Beets - Vir 'n vinnige bykos, hierdie week is gaar beet verkoop in die produkte afdeling is 'n cinch. Ek hou van hulle sny, meng met lemoene of naartjies, gooi olyfolie en asyn, en top met verkrummel feta. Bobs Red Mill Vlas maaltyd - Sedert vlas sade moet word gemaal om die volle voeding voordele oplewer, ek kies vir vlas ete eerder as geheel sade. Ek slaan die vlas maaltyd in die vrieskas en voeg 'n lepel of twee om goedere, tuisgemaakte granola, warm graan, en smoothies gebak vir 'n vesel en omega-3 boost. Refrigerated Volgraan Pizza Deeg - ek koop pizza deeg toe ek hoef nie tyd om my eie te maak. Handelaar Joes maak vir 'n mooi fyn pie. Roasted Seewier Snack - Seewier is natuurlik ryk aan minerale, laag in kalorieë en sorg vir die sout snack fix. My kinders is mal oor it. Frozen Fruit - ek hou 'n klein stoorkamer van bevrore vrugte op die hand (organiese toe ek dit kan kry) vir ontbyt en na skool smoothies. Handelaar Joes het 'n goeie variety. Organic Persiese Komkommers - Hierdie petite komkommer hoef nie geskil of gekeurde so 'n vinnige add-in slaaie of skool middagetes. Theyre crunchy en kry ekstra punte vir hul oulike faktor. P. s. Ek hou ook van die wyn gedeelte van die winkel. Winskoop kelder pryse en 'n goeie verskeidenheid van opsies. Wat is jou Trader Joes optel Vir meer uit Katie, check haar blog, Mammas Kombuis handboek, waar sal jy resepte en wenke vind vir die voeding van 'n gesin. Jy kan haar ook volg op Instagram KatieMorford en uit te vind wat shes tot op Google. Meer: Wat om te koop en wat om te slaan op Trader Joes As jy ooit wil 'n gesprek te begin by 'n partytjie, probeer hierdie vraag: Wat is die beste en die ergste handel by Trader Joes Sy net 'n bietjie minder omstrede as die hervorming van gesondheidsorg. Amerikaners (en ek sluit myself) is mal oor Trader Joes: daar Facebook bladsye, boeke oor daar inkopies, selfs-fan hardloop webtuistes. Wat inspireer hierdie passie Jovanna Brooks, stigter van traderjoesfan en traderjoesguide. sê, die rede dat daar so baie werklik die-hard Trader Joes ondersteuners is omdat jy ongelooflik unieke items kan kry. Die avontuur inkopies al die tyd, want daar is dinge wat voortdurend nuwe is. Terselfdertyd, mense raak ontsteld wanneer produkte kry gestaak, maar dis deel van die pret. Die maatskappy het begin in Pasadena, Kalifornië in 1958 deur Joe Coulombe, as 'n klein ketting van geriefswinkels. Coulombe verkoop Trader Joes in 1979 tot die Albrechts, 'n Duitse familie wat Aldi, 'n internasionale ketting van afslag supermarkte besit. Daar is nou 340 Trader Joes in sowat 28 lande, maar ten spyte van die uitbreiding, het die winkel sy quotIm-jou-omgewing-grocerquot quirkiness gehandhaaf. Koper is lief vir die vrolik, nuttig afhandeling mense in Hawaiian hemde, die wye verskeidenheid van nuwe voedselsoorte en die lae-koste, private-etiket produkte wat dikwels geskep deur gerespekteerde handelsmerke. Terwyl Trader Joes nie die geval graag name noem (en nie oproepe terugkeer vir hierdie storie), vurige koper en die industrie insiders sê dat jy merk produkte, soos Amys voorberei geregte of Callebaut sjokolade, daar herverpak onder die Trader Joes etiket op 'n kan vind veel laer koste. As Bet Kowitt het in 'n onlangse artikel vir Fortune, Binne-in die geheime wêreld van Trader Joes. Diegene Trader Joes pita skyfies gemaak deur Stacys, 'n afdeling van PepsiCos Frito-Lay. Aan die ooskus baie van sy jogurt is verskaf deur Danones Stonyfield Farm. En kieskeurig foodies waarskynlik dont like om te dink oor hoe Trader Joes skaal in staat stel om die ketting 'n pond van organiese suurlemoene verkoop vir 2. Los die kos politiek, my vraag is: is Trader Joes pryse altyd beter Ive is 'n fan vir die jaar en inkopies winkels uit Kalifornië na Connecticut. Selfs al is die pryse dikwels wissel van plek tot plek en kan vandag verander oordag uitgebring soos die redakteur van EatingWell Ek dink ek oor die algemeen weet wat om te kyk vir daar. Maar Ive dikwels verbaas gewees. Dus het ek besluit om te sien wat ander mense dink. Benewens praat met Brooks, het ek gevra EatingWells Facebook fans om ons te vertel wat hulle gedink het is die beste en die ergste handel by die winkel, en ons het 'n keur van kommentaar. Dan, gewapen met 'n lys en 'n sakrekenaar, ek het gaan kyk hoe pryse en persepsies grootgeword het. (Vir al my inkopies vergelykings, nagegaan Ek pryse op soortgelyke items in die winkels en op die webtuistes van groot kettings, soos Stop amp winkel, Safeway en Wegmans). Slaag op die Produseer 'n troeteldier ergeren baie mense noem is die gebrek aan vars, plaaslike produkte. Om eerlik te wees, die produkte is nie die beste, sê Brooks. Dit laat beslis 'n baie te wense oor. Ek bely dat ek wou koop vars en plaaslike wanneer ek kan en handelaar Joes-sellofaan toegedraai rissies en ander produkte hoef dikwels my inspireer. Maar om 'n oop gemoed te hou, het ek na 'n bemarker Joes en opgetel het 'n bondel van toegedraaide aspersies. In hierdie Connecticut winkel, eerder anemies-soek spiese is verkoop vir 4,39 per pond, terwyl die groter mark af in die straat sien gesonder lyk aspersies by 3.79 per pond of minder. Maar dit is nie al besig is lompen in die produkte afdeling jy moet net die regte mense te tel. Handelaar Joes is bekend vir die koop in grootmaat en produseer wat skepe goed lyk om hier beter vaar. Hass avokado is bundel in 'n sak vol vier vir 3,29. Dit lyk die moeite werd, veral wanneer 'n nabygeleë supermark verkoop het vier vir 5. Toegegee, die Trader Joes avokado was klein en hard, maar nadat ek laat hulle ryp vir 'n dag, dit was heerlik. Ek het gevind dat soortgelyke goed behandel en gehalte op stewige produkte soos clementines en piesangs ook. Slaan die vleis Een algemene kommentaar wat ons gehoor het van ons Facebook fans: Beste deal - melk, eiers en jogurt. Die ergste deel - verpakte vleis. Brooks is dit eens: Mens sou dink die vleis sal vars wees, maar dit is net nie die beste en hulle hoef nie 'n in-store slagter. Ek gaan inkopies doen vir my gunsteling Swart Angus rib-eye steak. Dit was amper 2 'n pond meer by Trader Joes. Ontbeende skaapboud uit Nieu-Seeland: 6.49 per pond (teenoor 4,99) en grond beesvleis, 2.49 per pond teenoor 2,99. Een uitsondering is die organiese voedsel, Trader Joes het 'n stoot in die rigting van meer organiese bestanddele gemaak en op 6,99 per pond, organiese, ontbeende, hoender sonder vel borste is 'n go-to kos vir my, veral wanneer sy nie altyd maklik om hoender dis vind beide organiese en sonder vel. Getref of mis: Bakkery en voorberei Foods Brooks mening deli items soos sushi, gereed gemaak toebroodjies en slaaie, en die gebak en breadsas regtig getref of mis. Hierdie items wissel van winkel tot winkel, afhangende van plaaslike verskaffers, so hou dit in gedagte as jy inkopies doen. Wees op die uitkyk vir die lekkernye Julle daar, jy geld te spaar, jy kry goeie dealsand dan het hulle 'n paar dinge wat jy kan nie sê nee vir, soos sjokolade bedek amandels, gourmet koekies en België sjokolade, en 'n paar van die dinge werklik kan optel, sê Brooks. Maar in sommige gevalle dit is ook beter behandel as elders, so maak seker om pryse te vergelyk voordat jy impuls-koop. Kaas, asseblief Almal is lief vir Trader Joes kaas seleksie en met goeie rede: hulle kase wat beide intens goeie en intens goed geprys. Een Brooks sê om te kyk vir: Comteacute. 'N up-and-coming kaas dis soos 'n Gruyegravere. Ek stem saam. En ek kan nie slaag om 'n goeie deal op kaas. Trouens, ek het 'n voorraad van bok kaas, want ek kan nie weerstaan ​​die reuse 10-ounce log van Vermont Botter amp kaas Chegravevre vir net 4,99 (teenoor 'n 4-ons log vir 3,99, wat ek gevind by verskeie ander winkels en aanlyn) . Laai op Staples As jy die middelpunt van die winkel inkopies doen, sy moeilik om nie te vind groot handel in pretty much elke paadjie, veral op krammetjies soos Trader Giottos Ekstra-Suiwer Olyfolie vir 5,49 'n litremore as 3 goedkoper as wat ek kon kry op ander winkels. Handelaar Joes-benoemde amandels by 4,69 was byna die helfte soveel as wat hulle elders kos. Natures Pad Vlas-Plus Muesli graan: 2,89 'n boks, teenoor 3,99. En my gunsteling, 'n sak vol geld wilde ricenot gemeng met 'n lang grainfor 4,99 per pond, teenoor 11 per pond en by ander winkels. Bevriend die vrieskas Soos vir die vrieskas: my suster sweer by Trader Joes bevrore wilde sockeye gerookte salm (17,99 per pond, teenoor 27,96 per pond vir gerookte Atlantiese salm by ander winkels) en jumbo bevrore wilde kammossels (11,99 per pond, teenoor 15,99). Die mense wat ons ondervra vernoem allerhande bevrore appetizers en entrees as hul gunsteling go-etes. Soos Brooks sê, Die nice ding is 'n baie van hulle goed is gevries of rak-stableyou sweep dit net uit die vrieskas of jou spens en jy het 'n partytjie. Goeie handel sluit gevries rys, etniese items soos naan ( 'n Indiese brood) en bevrore vrugte, soos mango stukke. Soos vir bevrore etes, 'n paar top-verkopers Brooks wys na mandarijn hoender, Penne Arrabiata en Tarte dAlsacea dun pizza bedek met Gruyegravere kaas, romerige gekarameliseerde uie en spek in te sluit. Gelukkige-Wallet Wyn Miskien is die ooreenkoms wat Trader Joes is veral bekend vir Goedkoop wineso goedkoop in die feit dat wanneer Kalifornië winkels begin verkoop Charles Shaw wyne op 1,99 'n bottel, die merk verdien die bynaam Twee-Buck Chuck. OK, miskien nie 'n sommeliers gunsteling, maar vir hierdie en ander wyne onder 20, kan jy gewoonlik 'n paar dollar af pryse drank-winkel. Soos Brooks notas: Hulle het ongelooflike aanbiedings vir wyn. Vir enige plek 6-10 wat jy kan kry 'n goeie bottel wineyou sal verbaas wees oor hoe goed dit is nie. En dan vir 10 tot 20 jy bottels wat elders sou wees 20 tot 30. Maar wat ek dink is die ware skoonheid van Trader Joes is dat sy 'n plek wat gesprek inspireer. So jy ons vertel, wat dink jy is die beste en die ergste handel by die winkels wat jy shop Soek Beyond Food ek kon gaan op en op oor die blomme (9,99 vir 'n dosyn rose) en Phalaenopsis orgideë plante is gewoonlik 3 tot 4 minder as jy kan dit vind by Home Depot (die naasbeste plek Ive inkopies vir hulle), veral ten Weskus plekke. Ek is ook lief vir die Trader Joes merk laventel liggaam olie en seep, en die pomelo geurige sjampoe ruik lekker en sy verpakking is aantreklik. Laastens, een van die dinge wat ek liefde doen, is dat Trader Joes is 'n doelbewuste poging om die regte ding te doen. In 2001 het die maatskappy besluit om nie enige geneties-gemodifiseerde kosse gebruik in sy private label produkte en in 2007 het 'n verbintenis tot bygevoeg transvette uit alle private label produkte uit te skakel (saam met 'n kunsmatige kleure, geure, preserveermiddels). Handelaar Joes gebrandmerk eiers is al hok gratis en teen 2012, beloof die maatskappy wat al sy seekos sal volhoubaar-verkry. Jy vertel ons: Wat dink jy is die beste en die ergste handel op jou Trader Joes Verwante skakels vanaf EatingWell: Vinnige en Gesonde Ontbyt vanaf Trader Joe8217s Vinnige en Gesonde Ontbyt vanaf Trader Joe8217s Is jy in die gewoonte om ontbyt Jy kan een van wees die 93 Amerikaners wat it8217s dink 'n goeie idee om dit te doen en nog onder die 44 wat heel don8217t sorg dat dit gebeur vir hulself. Deel van die maak van dit 'n gewoonte kan wees om te weet hoekom dit so belangrik is: Die bottom line is dat volgens baie navorsing, diegene wat 'n relatief gesonde ontbyt eet gesonder: Diegene wat ontbyt eet, is: 34 minder geneig om tipe 2 ontwikkel diabetes 40 minder geneig om te ontwikkel vet om die maag minder honger deur die dag en minder geneig om onwyse voedsel keuses te maak later in die dag helfte van ontbyt skippers is vetsugtig. Diegene wat oorslaan dit is geneig om meer koolhidrate smag later in die dag as diegene wat ontbyt eet en mag beskou hulself verslaaf aan suiker. As 'n gevolg wat hulle verteer 40 meer lekkers 54 meer natron 45 minder groente Klink dit soos jy of iemand wat jy ken Ten einde te maak eet 'n gesonde ontbyt 'n gewoonte nie, kan dit belangrik wees dat dit gerieflik wees vir jou te kry of om , veral as jy besig is in die oggend is en / of wat opruk na iewers kry. Gesonde ontbyt word beskou as diegene wat proteïen en volgraan 8211 nie etes gelaai met vet en kalorieë bevat. Hulle don8217t het fancy of ingewikkeld en in waarheid te sê, don8217t hulle selfs moet tipiese ontbyt kosse bevat te wees. Net 'n paar proteïen en 'n paar carbs in jou liggaam Jy kan Trader Joe8217s neem hardgekookte eiers, jogurt, graan en melk, hawermeel, moer botter, volgraan bagels, proteïen poeier, gesonde muffins, ens om te werk en bêre in die yskas sodat dat jy ontbyt na jou pendel kan hê. Wat is 'n paar vinnige en gesonde ontbyt keuses n veggie omelet of frittata - (sien resep hieronder) en 'n stuk volgraan roosterbrood n volgraan Engels muffin met 'n lae-vet kaas, 'n roereier, en sny tamatie of maer ham 'n smoothie met vrugte en laevet-jogurt Salmon op 1/2 hele graan bagel met 'n ligte room kaas hele graan graan met vars vrugte en 'n lae-vet melk Oatmeal gemaak met afgeroomde melk, rosyne en neute, met 4 onse oranje sap laevet-jogurt en 'n stukkie van vars vrugte a hardgekookte eier en 'n piesang n proteïen poeier skud 'n mini volgraan bagel, versprei liggies met roomkaas, 'n perske en 'n koppie jogurt 'n lae-vet muffin, 'n wig van spanspek, en 'n koppie latte gemaak met afgeroomde melk 'n baggie met 'n tuisgemaakte mengsel van die hele graan graan, okkerneute, Brasilië neute, sade en gedroogde vrugte om te eet op-die-go 'n paar heerlike ontbyt idees uit my kookboek, Livin8217 Lean met Trader J oe8217s, sluit in: Yonola, Yoats, groente omelet met roosterbrood, veggie Frittata muffins, Ricotta-Grondboontjiebotter Ontbyt versprei, Salmon-Caper Ontbyt Pockets, veggie Burger Ontbyt Sandwiches en nog baie meer. Dit maak 'n groot geskenk te Die kookboek sluit glutenvrye, suiwel-vrye, vegan en vegetariese resepte. Gewig Watcher punte resepte is op my site. As jy 'n graan eter in die oggend, hier is 'n gesonde graan grafiek. Handelaar Joe8217s het 'n paar groot, heelgraan graan ook. As jy ontbyt by 'n kitskos-restaurant, hier is 'n goeie vergelyking van die beste en slegste Ontbyt. As jy ontbyt by 'n aansit-restaurant. hier is 'n paar goeie wenke uit Sentrum vir Wetenskap in die openbare belang. Baie van my gewig beheer kliënte draai tussen twee of drie Ontbyt, maak dit maklik om te beplan en te shop vir hulle sowel as om ongesonde impuls keuses uit te skakel. Hulle vind dat as hulle 'n ontbyt met proteïen eet, het hulle aren8217t so honger en hulle minder eet die hele dag lank, maak hul gewigsverlies baie makliker, meer suksesvol en meer permanent. Wat van jy doen wat jy eet ontbyt Indien wel, wat gesonde ontbyt opsies hou jy Betaal Hier Recent Posts Wat mense sê Werk met Jamie oor die afgelope ses maande het 'n insiggewende en vreugdevolle ervaring. Na die wete Jamie vir baie jare as 'n afrigter kollega, ek en my vrou gebeur het om die bande met haar in die middel van 'n leefstyl oorgang vir ons familie. Die sukses van ons besigheid is wat meer van my vrouens tyd en verbintenis tot kliënte, so ek was besig om 'n oorgang na meer huishoudelike aktiwiteite, insluitend kook, inkopies, en 'n verhoogde pappa-sentriese pligte vir ons twee meisies van 8 en 3 jaar oud. As 'n nuwe geïnspireer huis-man, ek was albei opgewonde en uitgedaag deur die verskuiwing in prioriteite. Jamie het 'n groot klankbord vir ons benadering en regtig gehelp sien die belangrike waardes weerspieël in ons verbintenis tot mekaar en ons familie. Dus, terwyl ons vergaderings aanvanklik gefokus op die maaltyd beplanning en bestuur van prioriteite, erken ons groei en ontwikkeling as 'n gesin was waar Jamie ons aangemoedig om ons aandag te bring. Jamie is so 'n groot bondgenoot Op die praktiese kant, Jamie is proaktief in haar op en aanspreeklikheid te volg. Sy het saam met ons op 'n skedule wat dikwels verander, terwyl dit ook die dop van ons behoeftes en suksesse. Ons het selfs een keer ontmoet by plaaslike Trader Joes om te shop en kry nuwe idees vir etes en verversings Laaste maar nie die minste nie, Jamie het beslis uitgebreide kennis en ervaring van voedsel en voeding. Van haar eie kookboeke om 'n netwerk van hulpbronne en gereedskap, Jamie het 'n leeftyd vol mense verbind tot die vreugde van kos en die impak van voeding aan ons identiteit. Jamie het 'n verskil in ons reis. Ons weet sy 'n verskil kan maak vir jou ook Eric H. en Ericka J. en familie Gratis aanbieding Kry jou gratis 30 minute telefoon sessie met Jamie Davidson

No comments:

Post a Comment